tirsdag, januar 29, 2013

Tirsdag

Tidlig tirsdag morgen. Ute er det mørkt , minus 2 grader og snø i lufta. Det har snødd i natt og. Ikke mye men nok til at en måbruke litt tid på å pusse av bilene. Synd garagen står på feil gård ....
I går var det en gtravel dag på jobb. Det er mange av de ansatte som er syke nå og det merkes det i en så liten bedrift. Men det går. Etter jobb dro jeg til Rødberg og handla . Skulle kjøpe en liten gave og noe garn. Må ha noe annet i fingrene enn det som er spiselig .he he  Vel , resultatet ble ihvertfall en pulsvarmer i løpet av kvelden. Håper jeg får til en til i kveld. Strikking var plutselig morsomt !!
 Og jammen fikk jeg tid til litt trening også. Det kommer seg ! 40 minutter på sykkelen og matta. Og jammen har jeg ihvertfall sovet bedre. Så en får håpe kroppen nå er på vei tilbake til normalen. Det hadde vært godt !!
I dag skal jeg være lærer. Skal ha fire afrikanske damer på kjøkkenet hele dagen . Blir spennende kjenner jeg . Og etter det så skal jeg vikariere og ha ansvaret for åpen kveld.  Så i dag blir det kvelden før jeg er hjemme . Men det blir ihvertfall sikkert spennende og moro !
Ute i verden har en dronning abdisert. Og i Algerie er det fremdeles uroligheter. Rundt om i norge er det mye vær og i går var det flere forferdelige ulykker etter norske veier.
På Tv i går kveld så jeg et gripende og spennende program om den norske balettsjefen som gravde frem historien til sine tipp oldeforeldre. En aldeles utrolig kjærlighetshistorie fra ei tid som er veldig fjern. Det programmet var vel verdt tida ! 
I dag skal bikkjene være alene hjemme for gubben er på kurs i to dager . Men det klarer de fint. Forkjølelsen er i ferd med å gi seg men den vesle saken har litt vondt i ryggen. Det har hun iblandt .Noen dager med ro så går det vel over .
Men nå må jeg komme meg ut døra snart . Dagens bilde er ikke tatt i dag ihvertfall men tar det med likevel.

Ingen kommentarer: