lørdag, februar 09, 2013

Lørdag

Det er lørdag kveld. Ja kvelden er ensten i ferd med å gå over i natt og så er det søndag. I dag har det vært en strålende flott vinterdag.Minus 13 grader i dag tidlig og i natt har det nok vært nede i minus 20 . Men det gjør ingenting når en faktisk kjenner at sola varmer.
I går var det en ganske vanlig dag på jobb. Når man har vært borte i 2 dager er det alltid jobb som har blitt litt på etterskudd. Så må man bare speede opp og rykke frem i rekka igjen til en er ajour. Og så er det veldig viktig å ihvertfall holde tak i noe av det en har lært. Det er så mye inntrykk at det kan være vanskelig. Men jeg fikk jobba litt med noe av stoffet . Etter jobb var det rett og slett litt husarbeid og så var det kveld. Må gjøres det og !

I dag sto vi opp til det knallværet ! Det kribla i hele kroppen etter å komme seg ut i frisk luft . Men først måtte vi handle og ordne litt. Men midt på dagen var vi på tur. Friskt trav i en time og ti minutter er bra synes jeg . Og man behøver ikke gå på ski for å nyte fjellet. Det går utmerket godt an på beina og det . Da vi kom hjem igjen var Ingunn kommet. Det var stor gjensynsglede mellom hundene når Daisy kom. Veldig bra at de trives så godt sammen.

Ingunn og en venninne skulle på Staut konsert på Norefjord og der er de nå. Jeg er sjåfør og barnepike i kveld. Den snille snuppa kom hjem med 40 tulipaner til meg for jobben. Kjempekoselig !! Jeg elsker tulipaner !! Og så har jeg bakt muffins til messa i morra også.Håper det kommer mange på den messa . Tror presten har laget et morsomt opplegg .  Og etter messa skal vi på besøk til både mormor og bestemor. Det er jo morsdag ! Det blir koselig . Og dagen kommer antagelig til å bli for kort .
Men nå er jeg så trøtt at øya bare henger. Skal ut igjen 01.30 så jeg får prøve å få meg litt søvn før det . Dagens bilder er fra dagen i dagn !

Ingen kommentarer: