fredag, mars 01, 2013

Fredag

Det er fredag første mars. Ute er de mørke kveld og dagen har vært en typisk vårdag med varmegrader og vind. Tunet i Lien er speilblankt og de er livsfarlig å ferdes ute her.  Altså typisk vår.
Jeg starta dagen med å dra til tannlegen . Ja og så har jeg jo fødselsdag i dag ! Tannlegen er kanskje ikke den man helst vil feire dagen med men det gikk veldig bra. Null hull har jeg hatt i 13 år tror jeg . I dag begynte jeg hos ny tannlege og det er alltid spennende men det gikk veldig fint. En trivelig dame. Jeg dro alene til byen i dag for gubben passa best på sofaen . Og etter tannlegen møtte jeg Ingunn til lunsj. Og så kom Marthemor også så det ble veldig koselig . Alltid trivelig å treffe de unge damene. Litt shopping ble de og. Av gubben fikk jeg i gave at jeg skulle kjøpe meg noe og jeg kjøpte ny jakke. En slik halvtynn treningsjakke. Den ble testa på kveldsrunden med bikkjene ! Funka fint ! Før jeg dro oppover igjen var jeg til Ingunn og Magnus og Daisy og spiste ostekake og drakk kaffe . Nydelig ! På vei hjem av jeg innom Rollag og drakk kaffe med et par stykker. Gave fikk jeg også. Så ringte yndlingssønnen . Han sto omtrent med et bein. Dusjen og ett bein i et møte. Travel kar. Skulle holde tre taler i kveld og jobba som bare det . Men koselig at han tok seg tid til å ringe sin mor da.

I kveld har jeg vært å besøkt den lille damen på bygdeheimen . Hun syntes det at fælt hun hadde glemt bursdagen min men de gjør ikke noe. Jeg hadde med blomst til henne jeg for de er jo tross alt hun som er skyld i at jeg er her ! Alt i alt har det vært en fin dag . Og så håper jeg formen kommer seg . Masse hilsener på nett har det også vært. Artig medie når det gjelder.  En svoger sendte meg et par gamle bilder av meg selv. Det var kjempemoro. Så dem legger jeg ut her siden dette jo er min dag. Og da er det vel lov å være litt egoistisk.  Legger også ut et bilde tatt i dag. Kjekt å dokumentere at slik så en nå ut når en er 52 år ung .
Stort mer er de faktisk ikke å melde . Men vinden ha løyet og jeg åpner lørdagen kan bli en utedag. Lov å håpe.

Ingen kommentarer: