fredag, mars 22, 2013

Fredag

Det er fredag morgen . Ute er sola i ferd med å komme opp og det er bitende kaldt . Minus 16 viser måleren. Så det ser ut til å bli en kald start på påsken. Med veldig fint og da.
Her i huset er det stille og rolig ennå. Ingunn kom hjem etter kommuenestyremøtet og dra vel igjen så fort hun våkner. Gubben og fanklubben er vel ennå i drømmeland . Så jeg får liste meg ut og se om bilen starter i kulda. I går da vi spiste middag dukka det opp en ganske liten rovfugl som prøvde å fange småfuglene her . Den av lite villig til å sitte stille men jeg fikk knipse et par dårlige bilder. Spennende var det og jeg tror det var en dvergfalk selv om noen på nett i går tror noe annet. Fin var den å uansett. I dag er planen litt påskevask og pynting både i heimen og på bygdeheimen. Og så får påsken bare starte. Blir deilig med fridager! Og kanskje rekker jeg å skrive litt og . Nå er det lenge siden sist . Ihvertfall er målet å lese en krim eller to !!

Ingen kommentarer: