onsdag, mars 13, 2013

Onsdag

Det er seint onsdag kveld. Nesten torsdag faktisk.  Ute har det smelt til med minus 16 grader igjen. Sukk altså ! Nå kan det nå vel snart bli litt mildvær vel.  I går var det ganske fint hele dagen . Jeg dro tidlig på jobb og hadde en viktig oppgave som måtte komme i mål og det greide jeg . Etter jobb møtte jeg gubben min på Stoffstugu . Han har fått fiksa på bunaden sin . Og så gjorde jeg noe jeg har tenkt på i mange år. Jeg bestilte meg faktisk en Numedalsdrakt ! Det skal bli bra . Gleder meg .
Vel hjemme var det middag og så var det kveldens trimtur med bikkjene. Så var den dagen blåst.
I dag dro jeg nedover veldig tidlig for jeg skulle på to dagers konferanse i Drammen . Ung 3.0 konferansen pleier å være spennende og aktuell men i dag skuffa det litt . Håper det tar seg opp i morra .  For to år siden var det Vestfold som arrangerte og da var det med og av ungdommer. Det likte jeg veldig godt . Buskerud satser tydeligvis litt mer på tyngde . Om resultatet blir bedre av den grunn er jeg usikker på . Men uansett så var det flott å være på Union scene. Og jeg er så imponert over hva Drammen kommune har fått til . Drammen har blitt en flott by ! 
Jeg fikk fiksa og ordna litt av hvert etterpå og så har vi vært på bygdeheimen i kveld og ordna litt der og. Jeg vet ikke om vi kan si vi er klare til å dra på fredag men det nærmer seg . Vi kommer nok i mål !
 

Nåå skal jeg snart legge meg for jeg skal være på Kongsberg klokka 08 i morra og. Her går det unna nemlig . Og på kvelden skal det bakes og ordnes litt til. Jeg gleder meg masse til fredag og spesielt besøket i Rakkestad.
Gubben har vært litt i krigen i dag og ser litt ut deretter men det ordner seg fort.
I Vatikanet kom det i dag hvit røyk ut av pipa og det betyr at en ny pave er på plass . Mye styr og merkelig rituale.
Men nå orker jeg slett ikke mer . Dagens bilder er tatt ved Union. Mye fint å se på .

Ingen kommentarer: