søndag, juni 30, 2013

søndag.... igjen

Så har det blitt seint søndag kveld. Jeg sitter alene i salongen på dekk 4 og legger  bilder inn på den lille pcn min. Her på dekk 4 er det trådløst nett . Noe tregt men dog.  I dag har vi hatt en fantastisk flott tur opp langs trøndelagskysten. Jeg ante ikke at norge var såå fint jeg !!  Ja det er nesten sp en kan bli litt andektig av hele greia. Og jeg må si at nåår folk vinker og følger båten i småbåter  da er det litt stort. Ikke ante jeg at Hurtigruta var så viktig for folk langs kysten. Og ikke ante jeg at Trøndelagen hadde en så flott kystlinje. Vi har kjørt innaskjærs og uttaskjuærs og alt er like spennende. Mest spennende i dag var et smalt sund hvor vi i tillegg passerte under en stor bro. Det gikk akkurat og ikke mer enn det heller. Op på brua sto det folk og vinka og ropte. Du verden. Sundt hadde bare akkurat plass til båten og ikke noe mer. Snakker om presisjonskjøring. Nå er det snart kveld og sola går ned i havet . Fra i morra har vi midnattsol og jeg gleder meg !! I morra skal vi ha stopp i Bodø og da får vi vel finne på noe der . Vet ikke helt hva ennå men finner nok på noe. Og så holdt jeg søren meg på å glemme at vi hadde frokostgjester på båten i dag . Kjempekoselig !!

Ingen kommentarer: