søndag, oktober 30, 2011

Søndag

Det er søndag morgen og jeg er i Trondheim. Hit kom bestemor og jeg seint fredag kveld. Da hadde vi sittet over 6 timer på toget . Helt greit å kjøre tog så langt faktisk. Gikk så greit så. Og vi ble jo behørig vinket avsted av kjente og presssekorps ! hye he Veldig moro det og selvom det var en viss forvirribng rundt hvem som var i slekt med hvem liksom. Men NSB er ihvertfall bra ! Hotellet er også veldig bra så vi klager slett ikke.  I går møtte vi Amund og Torun og så var det duket for en shoppingdag. Det rare var at da bestemor ble spurt om det var noe spesielt hun ville handle svarte hun at hun trengte en lommelykt. Så det ble en tur på Cales Ohlson for å komme i shopping modus. Og det gikk fint. Etterpå ble det både gaver og julebord klær. Og føttene ble såre og vi ble blakke. På kvelden inviterte bestemor på fin middag på fransk restaurant . Maten var perfekt !!! Og vi hadde en kjempekoselig kveld. I dag regner det i Trondheim . Vi har akkurat spist frokost og nå er dagen planlagt. Vi skal først i  Nodarosdomen på messe . Amund henter oss de og så skal vi besøke han og Torun og spise lunsj der . Moren til Torun kommer også og det gleder jeg meg til.  Og etter alt dette er det jo den store kvelden. nemlig fotballkamp på lerkendal. Vi gleder oss !!! Vi var i supporterbutikk i går og skjerf og hansker er handla inn.  Dette skal bli moro .
I morra må vi opp i otta for vii setter oss på toget igjen før ni . Men det tåler vi. Nå får jeg slutte her men legger ut noen bilder tatt i går. Har ihvertfall fått lekt litt med kamera jeg . HURRA !!!!

Ingen kommentarer: