søndag, desember 11, 2011

Søndag

Det er søndag morgen . Jeg er kjapt inn og blogger litt før vi skal spise frokost. Ute farger sola himmelen over Senhovd rød. Det er minus 4 og jeg tror det blir en fin dag . Vi skal bruke mye av dagen på de gamle på Vegglitunet , ja og selvfølgelig alle andre som vil også . Der skal menigheten ha grautmesse. Jeg har prøvd å finne ut hvor lenge i har drevet med det og det begynner å bli mange år. Men veldig koselig er det. Så bre vi få ordna oss her drar vi nedover. Er ikke helt sikker på om bikkjene er klare o dagen men de får bare sove.
I kveld kommer ungene hjem og det blir tas ! Har ikke turt å si det høyt til Dina ennå for da setter hun seg i gangen og venter resten av dagen !
Men pepperkakedeigen er klar og det blir nok seint innen prosjektet er ferdig i kveld. Regner med at karan i huset sover lenge før det. Amund kommer rett fra helgesamling i Oslo og da pleier han være sliten.
Dagens bilde er tatt med iPad ( populært kalt padda !) mi. Og kvaliteten er vel så som så. Men så har jeg ihvertfall prøvd hvordan det funker og. Kanskje blogger jeg mer i veld når byggverket er klart .
Hm . . Så var det å skjønne hvordan man får inn bilde med denne dingsen da . . . Best å lagre først .

Ingen kommentarer: