onsdag, februar 01, 2012

Onsdagkveld men torsdagsblogg

Det er nesten blitt torsdag og siden jeg ikke får tid til noe blogging i morra tidlig får jeg krote ned noen ord nå. Ute er minus 20 grader ennå og det er jammen meg kaldt. I dag har det faktisk vært en fin dag og jeg har vært på jobb. I natt våkna jeg og tenkte at det skulle bli stas å gå på jobb igjen og fikk lyst på kaffe ! den kaffen hadde jeg ikke lyst på lenger da jeg kom på jobb. Og kroppen er ikke helt i tipp topp ennå. Men det kommer seg nok. Etter middag dro vi utover til høvdingehula . Måtte fylle opp med litt mat og diverse . Heldigvis så det ut til at den lille frua har kommet seg over omgangssjuken også. I kveld satt hun faktisk oppe og så ganske så bra ut. Vi fikk sett på gavene til far og  burtsdagskaka fikk en tur i søpla. Den lukta slettt ikke kake lenger . he he
Vel hjemme igjen har gubben jobba med masse ting som gubber gjør på kontorene sine. Jeg har ikke gjort en dritt ! Som utearbeidende husmødre pleier. BLÆ !!
Men ihvertfall har vi kosa oss med Lillyhammer på TV og nå er det vel snart sengetid.
I morra skal jeg tidlig på jobb og det blir en lang dag . Jeg skal jo jobbe i Tunhovd fra midt på dagen . Klok av skade fra sist uke skal jeg ihvertfall kle meg bedre enn sist . Så i morra blir det stilongs og ulltrøye. Det er nemlig kaldt i det bibliotekhuset der oppe.  Kamera skal også være med på turen opp der . Kunne jo slumpe til å bli fint vær også og da er det flott i Tunhovd.
Etter jobben skal jeg rett til Skjønne kirke hvor alle menighetsrådene i Numedal skal møtes for et møte. Det er et møte om trosopplæringsreformen . Kommer en dame fra bispekontoret . Og så skal jeg få se Skjønne kirke innvendig for første gang. Det blir stas.  Men det blir seint !! Fåkke hjelpe det .
Så jeg tenker vel at den dagen går som en røyk og vipps så er det fredag og helg igjen. Dette må da bli en helg uten spy og sykehus. Kanskje man til og med kunne få tusla en tur i sola. Den som lever får se ! I morra kommer Ingunn hjem en tur også for i morra kveld er det kommunestyremøte.
Dagens bilde er av høvdingen og frua hans akkurat i dag . Jeg har gode gener !!!!!  Men akkurat nå sier jeg ; God natt og ha en fin torsdag .

Ingen kommentarer: