tirsdag, juni 19, 2012

Tirsdag

Det er tirsdag morgen. Ute ser det veldig flott ut med blå himmel og sol.Men det blåser kraftig og det er kaldt. Ja ja en kan visst ikke få i både pose og sekk. Godt en skal sitte inne og nyte det fine været ute da..
I går var det siste skoledag på videregående. Noen elever hadde muntlig eksamen i går så skolen var langtfra tom. I tillegg var det aktivitetsdag også. Men volleyballturnering og natursti. Pølser og brus. Jeg prøver jo å få inn alle bøkene og tror ihvertfall jeg ligger godt an. Men en travel og god dag var det . På kvelden var det skoleavslutning og det er alltid koselig det. En helt egen stemning. Og i år var avgangsklassen en aktiv og flott klasse. Mye film, sang og taler på en slik dag . Tror ungdommene virkelig da forstår at de faktisk kanskje ikke ser de gamle venna på en stund. Nå spres de for alle vindar ! Som viktige voksne mennesker.
I dag er det plandag og jeg skal på to obber i dag . Først på skolen en stund og så er det kveldsvakt på Rødberg for meg. Det nærmer seg min første ferieuke også. Og jeg planlegger stadig ting som skal gjøres den uka så noen ferie blir det vel slett ikke. Sukk... Noen ganger tenker jeg at jeg helt sikkert er ett puzzlespill hvor noen stadig rapper en bit. he he
Her hjemme så har Dina nok engang fått de forbaska pelslusa. Fryktelig irriterende. Og mye styr. Men det er tydelig at vi ikke har klart å ta helt kvbekken på det i fjor da.
Men nå får jeg komme meg avsted. Må ikke gå glipp av morramøte. Dagens bilde er av den flotte gjengen som gikk ut av skolen i går !

Ingen kommentarer: