torsdag, desember 13, 2012

Onsdag

Så er 12.12.2012 nesten over . And we are still here ! he he Ja mens jeg skriver nå tikka jammen klokka over i 13.12.2012 . Ute er den kaldt. Veldig kaldt. Men det er stjerneklart og ganske flott. Jeg har fått lasta ned en ny app på mobilen min og den viser alle stjernebilder og posisjoner . Skikkelig kule greier på en sånn stjerneklar kveld. Og så er det moro at selv tulle-appper kan være lærerike også. Men altså dagen i dag . Den starta som vanlig ved halv sju tiden. Og i dag sto jeg opp til varm bil. Motorvarmer og kupevarmer er stas ! Så har dagen kommet og gått på jobb. Og etter jobb laget jeg mat før vi dro på juleavslutning med menighetsråd , stab og frivillige. Møtet var i prestegården . En nyoppusset prestegård. Og jeg er så imponert ! Så flotte farger og fing arbeid. Og så trivelig og fint som de som bor der har gjort det . Hatten av altså !!!! En kjempekoselig kveld ble det og masse god mat var det . Og så har jeg jammen fått smaken på rakfisk. Ja i små mengder altså. Men jeg har løst koden for min del. Hvis jeg bare tar en bit rødløk på lefsa sammen med fisken smaker det faktisk veldig godt ! Hm.. tror sannelig vi må få kjøpt en fisk til jul jeg .
Det gikk hele kvelden i godt lag og tiden gikk fort. Så det ble seint før vi var hjemme igjen. Og da har jeg fått laget pepperkakedeig . I morra kommer Ingunn hjem og vi skal ha vår årlige bakekveld. Jeg gleder meg for det er veldig koselig ! Og så er nesten denne uka over også.
Hva som egentlig har skjedd ute i verden i dag har jeg ingen peiling på. Sikker masse viktig og sikkert masse uviktig også. Men en ting er ihvertfall sikkert. Jeg digger den nye butikken vår ! I dag var jeg på butikken før halv åtte .- Fikk sendt pakker og brev. Og tenk, jeg var ikke alene. Fire biler sto der da jeg kom. Men om det har vært ett behov for slike åpningstider eller om det nå er skapt ett behov, vel det er vanskelig å si. Uansett var det praktisk i dag .
Nei nå er det visst bare surr så nå tror jeg at jeg avslutter og kanskje kommer meg i seng !

Ingen kommentarer: