torsdag, desember 13, 2012

Torsdag

Det er seint torsdag kveld. Om et kvarter går vi inn i siste arbeidsdag denne uka. Det kryper seg mot jul ! Altfor fort ! I dag starta jeg dagen med minus 12 grader og bitte litt snø. På vei oppover til jobb måtte jeg kjøre forbi en utenlandsk trailer som ikke kom av flekken opp mot Bogstrandhøgde. Slitte dekk på vinterføre går ikke det . Og da vi skulle hjem fra jobb var han der igjen . Så da ble vegen sperra. Håper han blir stoppa og tatt vekk fra veien nå.
Vel hjemme fra jobb var minstebarnet kommet hjem . Og det er alltid koselig det . Vi hadde planlagt en pepperkakebakekveld. Vi pleier det før jul og det koser vi oss fælt med ! I år var prosjektet kanefart.

. Og jeg synes det ble bra jeg ! Litt vin ble det også. Det er mye arbeid men koselig . Og nå har alle lagt seg . Ja uten meg da..  Så nå sitter jeg her alene og skriver litt jeg da.  Og så går dagen over i natt . Jeg er trøtt så det blir ingen lang blogg i dag nei. Men noen skrytebilder kan jeg vel klare.
Det snør ute nå også. Best å legge seg tror jeg . Natta ...

Ingen kommentarer: