tirsdag, desember 18, 2012

Tirsdag

Det er tirsdag kveld. I dag har det faktisk ikke kommet så mye snø. Bare et tynt lag på toppen av gårsdagens snøfall. Temperaturen har også begynt å falle litt igjen og akkurat nå er det minus 4,5. Dagen min har vært på jobb som vanlig. Nå er det nesten sånn nedtrapping til juleferie. Det skal bli deilig. Den stakkars gubben min er skikkelig forkjøla og tett. Jeg håper han er bedre i morra. Forkjolelse og han er ingen god kombinasjon nei. Men det er mange som er syke nå. Folk er nedefor telling av mageinfeksjoner og influensa. Noe dritt uansett.  Julekakebakinga har jeg nå slutta med og vask blir det heller ikke noe av. Skal bare ta en god helgevask på søndag. Og nå gleder jeg meg til å få hjem ungene noen dager. Eller ungene, he he de er jo voksne da..
Etter jobb og middag klarte jeg faktisk å komme meg ut på tur med Luna. Det er et ganske så labert aktivitetsniva nå om dagen . Så en får snart skjerpe inn. Men først skal vi ha jul !
På Tv er det sånn ut i naturenmaratonkveld. Og fy søren så mye fin natur det er i Norge ! Det ble plutselig ikke så flaut å aldri ha vært utenlands likevel. Det er jo nok å se på i Norge egentlig .
Ute i verden er det mye fokus på om det blir noe mere verden etter fredag. Mange spennende teorier om det ja. Vel, den som lever får se. I kveld var jeg på butikken klokka 22. Det føles nesten litt sånn ulovlig men veldig kjekt.
Dagens bilde er av skapnissene som jammen hadde fløtterdag i dag . Og bare vent , det kommer nok fler !

Ingen kommentarer: