mandag, august 27, 2012

Mandag

Det er mandag kveld. Ute er en måne i ferd med å bli full. Men det er så mye skyer at den er ikke lett å se ennå.  I dag har det vært fint vær , men i natt var det ganske kjølig og vått.- Det høstes mer og mer. I går klarte vi å få oss en skogstur. Og det var slett ikke dumt etter alle kakene vi tylla i oss på lørdag . Jeg ble sittende oppe seint i natt og fiksa noe bilder . Og det straffa seg klokka 06 i dag tidlig . Da var jeggansketrangi øyaja.Dagene på jobb er travle . Veldig travle. Men så får man ihvertfall gjort masse. Ingen tvil. Og etter jobb i dag var jeg på et møte på Rødberg. Så i dag ble det jammen kveld før jeg var hjemme. Og da jeg kom hjem var det sau her. Dina synes de er spennende mens Luna er livredd ! Og sauer er snåle for innen eieren rakk å komme her var det borte som i en sekk. Men de dukker nok opp igjen. Nå skal jeg snart legge meg for klokka 06 i morra er det på n igjen !

Dagens bilde er av Dina som først gjette sau og så var med far å kjørte traktor ! Tøffe bikkja det !
I kveld blir det en kort blogg fordi jeg rett og slett tror jeg stuper til sengs. På TV er det 71 grader nord og det er egentlig ikke et program, jeg liker heller. Så jeg tror padda (Ipaden ) og jeg går til sengs. På padda har jeg nemlig en bok som skal leses. En eller annen gang ....

Ingen kommentarer: