onsdag, november 14, 2012

Onsdag morgen

Det er tidlig onsdag morgen. Jeg har akkurat fått i meg frokostknekkebrødet og er vel nesten ute av døra her . Men har to minutter tilo å skrive litt. Det blir ellers dårlig med det for tiden . Det er travle dager og motivasjonen er vel også heller dårlig. Men jeg får nå prøve å holde liv i siden her til skrivegleden kommer tilbake.
Ute er det mørkt ennå men det er mildt og kjempeglatt. Skikkelig novembervær. Jeg gleder meg egentlig veldig til desember nå for da pleier det å bli bedre . Med alle lys og pynting og slikt som tar fokus vekk fra alt det tunge mørke. Og tiden går fort så desember er rett rundt hjørnet egentlig .
Dagene er travle. Sist uke var det noe nesten hver dag og da fredag morgen kom satt jeg og tenkte at , gudskjelov så blir neste uke bedre ! Jammen sa jeg smør. Innen fredagen var over var denne uka fylt opp og. Og inniblandt alle møter og sånn er det noen som trenger en både her og der. Så når kvelden kommer slokner jeg ganske fort.
Helga har også hatt innhjold så nå er det lenge siden dagene bare har kommet og gått. Men en får være glad en har hodet opp og beina ned og kommer seg igjennom det hele.
Mandag var langdag for da hadde jeg to møter på Rødberg på kvelden. Og i går gikk kvelden med på bygdeheimen. Der er det litt slitsomt nå . Men det er sånn vi ikke får gjort noe med. Ihvertfall er det godt å tenke på at det er trygt og godt stell. Men enkelte faser i livene våre er ikke like gode . Det er helt sikkert !
I dag er det verdens diabetesdag . Det er nok mange som skal markere den dagen. Gubben får være ekstra flink i dag og holde sitt blodsukker i sjakk . Og så får det være den lokale markeringa. he he
Ellers så er nyhetene fulle av utro ledere i USA . Og ikke begriper jeg at det skal være så viktig men.. Det er kanskje ikke andre viktige ting som skjer. Lokalavisa vår har fått ny layout og foreløpig ser det bra ut kanskje . Blir spennende å følge fortsettelsen. De har mye å gå på når det gjelder nettsidene sine ihvertfall.  I dag er det jobb og så er det et møte på kvelden. Men jeg tror kanskje ikke jeg går på det . Jeg får vel holde høvdingen med selskap. Han trenger det meste akkurat nå !
Men nå må jeg komme meg ut døra her. Tiden går så fort. Hjørnetanna må også pusses før jeg drar .
Fotografering er det dårlig med for tiden . Men jeg får ihvertfall legge ut et gammelt da så siden ikke blir helt tom.

Ingen kommentarer: