onsdag, januar 02, 2013

Onsdag

Så har vi kommet to dager inn i det nye året. Det er 2 januar og det er gubbens 52 burtsdag .  Ute har det vært en ganske mild og fin vinterdag. Sola kom frem og en skulle vel bare hatt anledning til uteliv. Men jeg dro tildlig på jobb. Lenge før det ble lyst. Jeg ser veldig frem til at dagene skal bli lysere og det skal bli lettere å dra på jobb. Natta ble også litt kort for Amund og Gina kom hjem fra Paris sånn utpå natt engang . Tror de har hatt det flott !
I går var det litt sånn sløvedag i Lien. Vi bare slappa av og så på tv og strikka litt og sånn. Og siden formen er laber og jeg hadde planer om jobbing i dag måtte vi prøve oss på en liten luftetur med bikkjene. Men det var jammen slitsomt. Så resten av kvelden ble heller rolig ja. Og så kom det hyttefolk innom som var på vei hjem etter en flott jule og nyttårshelg.

 Og i dag dro jeg på jobb. Men det gikk ikke så veldig bra for jeg tror jeg har fått en skikkelig influensa i nesa. Den banker og piper og føles stor. Vondt i hue og panna og tenna. Og en temp som flyr litt opp og ned. ÆSJ !! Så jeg dro tidlig hjem . Hjemme var det middag med ungdommene for etterhvert kom også de to fra Kongsberg. Og de kom med den nye lille vofsen sin. En Welsh Corgie som var en skikkelig kosete fin hund ! Den kommer det til å få mye glede av . Luna syntes det var skikkeligf stas men Dina er som forventet overbærende overlegn og litt fjern. Så lenge hun kan hevde sin førsterett på mor og far er alt ok.  Og så ble det litt burtsdagsfeiring for gubben også. Noen gjerster kom det jammen og. Og nå er jeg pumpa. Skal ikke mere til ! Og nå er alle kaker putta i frysern og julespisingen er definitivt over ! Basta ! Og i morra skal denne nesa til legen og så får vi nå se hvordan det går.  Jula forøvrig får stå til helga eller til jeg får ork til å rydde. Makan til slaff kropp altså.
Dagens bilder er fra i går og så er det av den ny lille turkameraten med familie.

Ingen kommentarer: