torsdag, januar 24, 2013

Torsdag morgen og uka nærmer seg jammen slutt . De går så fort disse ukene at enn rekker nesten ikke henge med. Men akkurat på denne tiden gjør det egentlig ikke noe. I dag er det minus 14 grader og det ser ut til at temperaturen kryper langsomt oppover. Veldig langsomt med dog ! Og det er deilig ! I går kom jeg hjem til vanlig tid og det er ganske rarat å ha kveldene fri . De siste åre sitter ennå litt i kroppen. Jeg føler meg vel egentlig skikkelig lat når jeg bare kan være hjemme. Neida. Men etter middag i går fikk jeg meg en bitte liten luftetur med Luna i et nødvendig ærend. Og om temperaturen er på vei opp så har kroppen et stykke igjen før den er på topp ihvertfall. Det går tregt. I natt har jeg prøvd å ligge igjen og jeg vet ikke helt om bihulene mine har likt det noe særlig nei. Kanskje de bare må tvinges på et vis. Prøvewr igjen til natta.
I dag er det som vanlig jobb og nå jobbes dfet med å få alt på plass på ny hjemmeside. Det blir helt sikkert bra til slutt men alt redigeringsverktøy er tuklete når man ikke kan det . Et lite kurs er slett ikke nok . Men en får ta det smått og pent. Resten av dagen har jeg ingen planer for men kanskje blir det en liten tur i kveld og. Er vel egentlig kuldegradene som bestemmer det .  Vi skal ikke klage . Vi har god ved og et varmt hus.
Ute i verden er tragedien i Algerie fortsatt i fokus. Og jeg håper de som venter etterhvert får alle svar de trenger . Å ikke vite alt er vel det verste. Det vet jeg og.  Og så er det mye fokus på alle de nye tv-seriene som popper opp i januar. Ja.. det er jo ikke alt som er nye konsepter da , men nye folk er det ihvertfall. I går kveld så jeg på Trond Viggo som besøker de som var med på programmet "Nesten voksen" for 30 år siden. Utrolig morsomt . Hva har det blitt av folk , og er meningene de samme nå som da !!! Det må være veldig rart å se seg selv så lenge etterpå. Og for mange ble nok ikke livet som de hadde tenkt i ungdommelig mot. Det er vel det som kalles livet . Tror det er litt bra jeg at veien blir litt til mens man går. Hadde vi visst , hadde vi sikkert ikke orket .
Men nå må jeg komme meg ut døre og inn i den lille bilen min. Der pakker jeg meg inn i pledd og dun og ifølge mannen min ser jeg litt ut som om jeg er 9 0 ! he he

1 kommentar:

Mormor sa...

Hei, godt å se at du har overskudd til blobben igjen
Savna deg når du ikke var her med
"dagboken" din
Nå går vi inn i den siste uka i januar, snart vår !