mandag, februar 18, 2013

Mandag

Det er mandag morgen. Ute er det grått og pluss tre grader . Og såånn helt plutselig husker jeg at jeg har piggfrie dekk på bilen. Ja ja det måtte jo komme engang og kanskje er dette det alle første vårtegnet . I går lå det på et par kalde hele dagen. I går var jeg forresten nesten ikke utenfor stuedøra så da spilte det ikke så stor rolle. Jeg fikk nemlig veldig vondt i nakken på lørdagskvelden. Vet ikke om det var en kink eller hva men ihvertfall klarer jeg knapt å snu på hodet. Og det er en masse bevegelser som rett og slett er fæle. Så natt til i går ble det dårlig med soving ihvertfall. Jeg gikk for det meste rundt i huset og stønna. Æsj ! Så i går satt jeg stille. Så en massesport , som jeg egentlig ikke liker, og strikka. Det med den strikkinga vet jeg ikke om var lurt men jeg tenker at så lenge det ikke gjorde vondt kan det vel ikke skade. Vaske håret og pusse tenna var det verre med . Den bevegelsen klarte jeg rett og slett ikke. Varmeflaska er blitt flittig brukt også og i går kveld syntes jeg at jeg var bedre. Så i natt har jeg sovet til 04 ihvertfall. En får ta med alt det positive som finnes. Jeg lurer jammen på opm jeg begynner å bli en gammel dame for dette vonde tror jeg skyldes at jeg satt i trekk . Hm.. hvem vet.
Vel, helga ble altså da veldig preget av sport i går . Og det er sikkert moro . I går var det vel mest moro at noen andre enn det alle forventet skulle vinne faktisk vant. Jeg liker best når medaljene blir litt fordelt. Det er da forbaska kjedelig at samme person vinner støtt.
Og mens jeg satt her og trøkka foran TV så fikk jeg ihvertfall strikket nye grytekluter til  påske. Aldri så gæli osv.. Riktig så bra ble de synes jeg . 
I dag skal jeg på jobb. Ja ihvertfall skal jeg prøve. Klarer fremdeles ikke snu hodet så er litt usikker på hvordan det går.  Men nå må jeg ihvertfall dra. Og så håper jeg det ikke har blitt glatt ennå da...

Ingen kommentarer: