torsdag, september 19, 2013

Torsdag

Så var det torsdag kveld. I morgen går vi inn i helg igjen.  I går var det en ganske fin dag . Travel som vanlig og på kvelden fikk jeg tid til en tur med bikkjene.  I dag starta dagen med tåke nedi dalen. Slik er det ofte på denne tiden. Men over tåka var det sol og en fin dag har det blitt. Jeg fikk ny PC på jobb i dag og det er spennende det . Voksne folk blir som små unge på julaften gitt. he he
så slik gikk dagen . Det er ikke så mye å melde i grunnen. Regjeringskabalen har vel ikke gått opp ennå og politikerne fortsetter å kaste skitt på hverandre men mest på Frp. Urettferdig ? tja ...
I kveld har jeg og voffene vært til fjells i måneskinn. Fantastisk flott tur ! Det var 2,5 små varmegrader og det er godt når en skal gå tur det . Og himmelen hadde en utrolig farge . Jeg ble litt lenger enn jeg hadde tenkt så det var jammen bra den månen lyste godt for det ble ganske mørkt på vei ned igjen.

 Og nå er det kveld. I morgen blir det en litt spesiell dag . Jeg skal i begravelse og det er alltid trist . Vi skal vel dit alle sammen på jobb. Så det blir kort skoledag i morgen. Men nå legger jeg ut et par bilder fra turen i kveld og så er det Torsdag kveld fra Nydalen før jeg finner senga !

Ingen kommentarer: