fredag, juli 11, 2014

Fredag

Bare en kort oppdatering på slutten av en dag som har vært nesten over grensa varm. Man skulle ikke klage men gjør det nå lell. Vi har holdt oss mye i ro i dag og har hatt noe besøk. Gubben har hatt mye jobb med bommen for det er mye rare og frekke folk her i verden. De knekker og ødelegger og roter på. Godt vegsjefen har kontroll ! Jeg fikk meg en kjapp gåtur med Luna i kveld og det var varmt . Men vi kom oss inn til bommen og heimatt i ett stykke.


 Nå koser bikkjene seg fordi det har blitt litt kaldere. Gjestene våre skulle ligge i telt ved søre Dagrø i natt og det var to spente gutter som kosa seg med is hos tante og onkel i dag . Håper de får en fin opplevelse med fisking og teltsoving.  Det er veldig mye klegg og mygg og knott så det kan jo bli en utfordring.

Jeg legger ut noen flere av bildene som er tatt den siste måneden. Blant annet fra stasjonsfesten og av myrsnipene. I dag har jeg ikke vært i nærheten av kamera engang. Alt jeg har orka er å ligge stille i skyggen og lese en bok. he he

Ingen kommentarer: