søndag, juli 13, 2014

Lørdag

Nok en varm sommerdag er over . Ikke fullt så varmt som i går men likevel.  Jeg våknet grytidlig og fikk ikke sove lenger så jeg gikk ned og la meg på sofaen på verandaen. Der sovna jeg jammen og fikk to gode timer med søvn i frisk luft. Deilig ! Etter en lang frokost dro jeg ned på bygdeheimen og prøvde å gjøre den lille damen klar for morgendagen. Da skal vi nemlig på tur hun og jeg . Helt til Lampeland skal vi. Der er det en 95 års dag som skal feires. Jeg håper det blir en god dag .
Da jeg kom hjem igjen skifta jeg og så dro jeg opp i bombua og gjorde årets rengjøringsjobb. Det trengs ! Støvsuging og vask. Ble så bra så.

Neste post på dagens program var en tur i badedammen for å se på hyttegtta som bada ! Skal si de var glade i vann ja . Og jammen fikk gubben seg en dukkert også. Vi avslutta med softis på vertshuset. Så dro vi på butikken og der traff vi jammen noen som hadde lyst til å besøke oss. Det var kjempekoselig !! Nå må vi bare få tatt oss sammen og dra på gjenbesøk.  Mens gjestene var på vei ut døra kom Ingunn inn døra.  Og nå er det kveld. Fullmåne kveld. Jeg klarte ikke la være men måtte ut og fotografere litt.  I morra skal det visst begynne å regne litt. Ja ja så slipper vi i det minste å vanne da. Jeg håper Bølle Jølle dukker opp i morra. Han har visst tatt seg en sommerferietur.

Ingen kommentarer: